środa, 19 października 2011

Norweski sweter i trapery na obcasie

Wreszcie dodaje mój drugi outfit! To wygodne i stonowane połączenie bardzo obcisłych, czarnych, prostych  spodni z luźnym, dłuższym swetrem w norweskie wzory. Czarnobrązowa torba na ramię z zatrzaskową klamrą dodaje uroku całemu strojowi. Buty (które żałuję, że nie są na koturnie) w kolorze jeansów, wydłużają nogi, a ich srebrne elementy współgrają z grubym, ciężkim łańcuchem na ręku. Żeby odejść od samych smutnych i ponurych kolorów, dodałam do wszystkiego modne w tym sezonie, kolczyki z kolorowych piór. Detal ten, ożywia strój i dodaje mu uroku. :)!










Zdjęcia: Dagmara

Sweter : NEXT (secondhand)
Spodnie : H&M
Torebka : Secondhand (3zl!)
Buty : Reserved
Kolczyki : SIX

Pozdrawiam,
Giga.

42 komentarze:

  1. cuudowny sweter! buty równie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You looks really pretty!! Nice outfit, confortable! Lovely hair!!
    Earings are funny!!!

    Thanks for your comment!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw i kolczyki <3 kocham kolczyki-piórka

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój sweterek, torebka również ciekawa i plus cena, której nie dowierzam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, wyglądasz świetnie! Cudne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful look!
    <3
    PS: i follow u...do you follow me?

    kiss
    Erika
    www.myfreechoice.net

    OdpowiedzUsuń
  7. So amazing!! I love the feathers and the shoes and your amazingly luxurious hair.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz po prostu bosko i widzę, że jesteśmy z tego samego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne buty :)
    zapraszam do mnie: agathki-imaginarium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie jestem w ostatniej klasie gim. nr.4 im. ONZ to jest na południu- może kojarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your earrings! and shoes! Wonderful outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie butki z reserved? wow, nie wiedziałam. genialne są!
    i torebki zazdroszczę


    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty,sweter,kolczyki!


    Polecam pomadkę z ASTORA!MOJA ŚWIETNIE SIĘ SPISUJE :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter i te kolczyki wygladaja razem nieziemsko! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. HMM... MUSZĘ PO PROSTU PRZYZNAĆ, ŻE PROWADZISZ FANTASTYCZNEGO BLOGA, KTÓRY PRZYPADA MI IDEALNIE DO GUSTU, WIĘC Z CHĘCIĄ GO OBSERWUJĘ.
    NIECZĘSTO TAK PISZĘ, JESTEM ZACHWYCONA;) DO TEGO ZAINTERESOWANIE WNĘTRZAMI... PODZIELAM:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham norweskie wzory, niestety sama nie posiadam żadnego ubrania z takimi wzorami. Twój sweter jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  17. cieplutki sweter, ale wyjątkowo podoba mi się tutaj Twoja torebka, śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Great Outfit! I like the rings of feathers..

    I follow you!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. włosy .twoja twarz . sweterek. kolczyki .
    uwielbiam cię ! :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love your style!

    check out my blog <3
    jessicamarkowski.blogspot.com
    x0xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm loving your chunky sweater and vintage-looking bag. Cute blog!

    jgstylekitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też dziękuję :)
    tak,kolczyki z glittera ;)jak je zobaczyłam to się nie zastanawiałam nad kupnem ! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Beaufiful outfit.
    kiss
    Erika
    www.myfreechoice.net

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny sweter! a jeszcze w duecie z tą torebką...tworzą świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow pięknie wyglądasz<3 kolczyki dużo tutaj dają:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your style, you’re so pretty in these photos!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski sweteri kolczyki <3 Uwielbiam pióra:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I just loovoe your blog ;)
    You look amazing :D

    I'm new here so please check my blog, http://lestyledefille.blogspot.com/ :))

    xoxo, P. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful knit and I love that bracelet.

    xx
    Liz Lizo
    VOGUED-OUT

    OdpowiedzUsuń
  30. oryginalne kolczyki i świetnie wyglądasz, zajrzyj do mnie jak masz ochotę, u mnie jest niekoniecznie tylko o modzie, taki groch z kapustą:)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli zostawisz komentarz ze swoją opinią! Przyjmę każdą krytykę, a za komplement na pewno podziękuję :)!