piątek, 4 listopada 2011

coś z hipisa a coś nie!

     Wreszcie dodaję coś nowego! Już tyle razy miałam się zebrać, ale wciąż brak mi czasu! Nauka, nauka i jeszcze raz nauka...

     Outfit - jeden z moich ulubionych - jest bardzo wygodny i efektowny. To połączenie ciężkich, mocarnych butów z zwiewną, odrobinę powiewającą hipisowskim, wyzwolonym stylem spódnicą. Do tego założyłam delikatną, koronkową koszulkę w kolorze łososiowym. Połączyłam to wszystko z modną w tym sezonie, krótką,  jasną jeansówką. Całość zespoliłam detalami takimi jak czarny pasek z mosiężną, srebrną klamrą, który doskonale komponuje się z butami, oraz pasek (tutaj zrobiłam z niego opaskę i naszyjnik w jednym) spleciony z rzemyków, na którego końcach są ozdobne pióra. Na zimniejszy czas miałam wtedy brązową skórę z rękawami do łokcia, ale teraz na pewno potrzebowałabym czegoś cieplejszego!;)

    Strój nadaje się na codzienne wyjście, ale też do jakiegoś pubu, czy drobną, nieelegancką imprezę :)!














27 komentarzy:

  1. Beautiful outfit, love your skirt and shoes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również chciałam kupić tą spódnicę, ale stwierdziłam, że nadaje się jedynie na lato...Twoje połączenie jej z jeansową kurtką bardzo mi się podoba! ze skórzaną w sumie również;) świetny naszyjnik i lakier!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połącenia zwiewnych rzeczy z ciężkimi dodatkami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. haha co do spódnicy to doskonale Cie rozumiem, bo zastanawiałam się nad nią oczywiście też po przecenie;) ale zdecydowałam się w końcu na kimono. w sumie mogłabym mieć wszystko co było dostępne o tym wzorze, bo jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, jednak nie mogłabym nie powiedzieć tego o Twoich! prostujesz je? są świetne.

    ładny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę. ja mam nijaką szopę. muszę albo je wyprostować, albo jakoś ułożyć na piance.

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie jak mówisz :)
    aleś ty piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, jeansowa kurteczka i torebka mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz ;d
    swietna katana ;'d

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć miło dołączyć do grona polskich bloggerek. :-) Dopiero zaczynam i mam nadzieję że będziemy się odwiedzać. Podoba mi się Twój styl.
    Greta

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad tą spódnicą i w końcu jej nie wzięłam, a teraz żałuję :)
    Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  12. look amazing doll!


    take a look, follow, comment, do whatever you want here- www.fashiontnt.com


    N XX

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestawienie Giga ;)
    __________________________________________________
    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no niestety.. nauka , naukaa;/ dzisiaj tak samo bo jutro kolejny sprawdzian ;/
    Ale na razie o tym nie myśle chwila relaksu na blogu musi byc ;)
    WYGLADASZ GENIALNIE ! BOSKA JEST TA STYLIZACJA JAK I POPRZEDNIE! :) tez mam ta kurteczkę , kocham ją <3 a Twojego bloga dodaje do obserwowanych !;*

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely pics! Very autumnal outfit!! You look really pretty!! !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się dżinsowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank's for comments ;)
    You look amazing :D

    http://lestyledefille.blogspot.com <3

    xoxo, P. <3

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli zostawisz komentarz ze swoją opinią! Przyjmę każdą krytykę, a za komplement na pewno podziękuję :)!