piątek, 6 lipca 2012

Pacific paradise in the city

Zaczęły się wakacje, a ja wciąż ich nie czuję! Jedyne co mnie pociesza, to fakt, że mogę spać godzinami i planować sobie dzień tak, jak tylko chcę. Dzięki temu, że mam tyle czasu wolnego, wreszcie ruszyłam się z domu i dodam mój ukochany outfit.

To bardzo delikatna stylizacja w pastelowych kolorach. Zwiewna bluzka jest idealna na upały, a tiulowa asymetryczna spódnica świetnie wygląda w połączeniu ze słomianymi koturnami. Całość dopełnia koszyczek i kapelusz, który uwielbiam! Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie założyła złotego starego zegarka mamy na rękę oraz efektownego medalionu od babci :)!



















Zdjęcia: Sag.



Pacific paradise in the city - meetMylook




hat: H&M
asimetric skirt: allegro
shoes: H&M
bag: H&M
watch and blouse: from my Mother
necklace: from my Grandma

109 komentarzy:

  1. Jest naprawdę uroczo. Spódnica - wiadomo - hit;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kompozycja ubioru, cudne połączenie kolorów i tkanin tworzy nieziemski efekt! Zakochałem się, jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pastelowe, delikatne stylizacje, wyglądasz bardzo, bardzo dziewczęco ! ;)
    pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejj, ale masz przępiekne włosy:) wszystkie elementy idealnie ze sobą współgrają,wyglądasz świetnie!! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyglądasz :) do twarzy Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega śliczny, kobiecy i delikatny zestaw :) idealny wręcz <3
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie a te włosy <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się jej lekkość i kolorystyka :) Z przyjemnością będę obserwowała twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż przyjemnie sie ogląda zdjecia, naprawde swietna delikatna stylizacja. taka dziewczęca a nie przesłodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądasz:) zdjęcia są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych zdjęciach! Pięknie, dziewczęco, delikatnie, romantycznie... po prostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, prezentujesz się na prawdę ładnie! torba, kamizelka, kapelusz, i spódnica bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia, na pewno będę tu zaglądać częściej!

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw + bardzo ładne zdjęcia :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz przepięknie.<3
    uwielbiam zegarki<3

    OdpowiedzUsuń
  17. this is such a beautiful look! ohh the skirt I love asymmertical skirts! and your shots are beautiful, too! nice blog! I couldn´t belive that you only have 21 followers! your deserve so much more! now you have 22 followers ;D Jessi

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kapelusze!świetny jest!
    i ten zegarek..vintage!

    pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz na moim blogu!
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny zestaw , wszystko pasuje idealnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. This outfit is stunning, so feminine and pretty.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne cudowne genialne włosy! :) stylizacja świetna, choć nie przepadam za takimi wielkimi kapeluszami, to jednak Tobie w nim do twarzy :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo obiecujaco zapowiada sie Twoj blog, dlatego obserwuje. Podoba mi sie ! :)
    Piekne zdjecia, swietnie wygladasz. Genialna spodnica i kapelusz, wszystko idealnie skomponowane ! Pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jasne :-)
    uczyniłam to samo,bo naprawdę mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. this outfit is so so cute, it looks so airy. i love that big floppy hat, but that skirt really makes the whole look. it's so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale jesteś ładna ;o
    masz cudowne oczy!
    + dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! Pozdrawiam <3
    www.malgorzata-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. very beautiful photos and outfit! I love that watch a lot
    nice blog - do you want to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w torbie i narzutce *.* poza tym uwielbiam pastele, więc ten zestaw już na początku mnie urzekł. masz genialną urodę i śliczne włosy <3

    no i już nie mogę się doczekać następnej notki, dlatego obserwuję, bo warto :)

    Pozdrawiam ciepło! ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie podoba mi się twój kapelusz, szukam jakiegoś fajnego kapelusza od pewnego czasu, ale nie mogę nic znaleźć...
    naprawdę fajny look.
    dzięki za komentarz, twój blog jest naprawdę fajny! dodaję do followersów i obiecuję, że będę częściej zaglądać :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne letnie kolorki ;)
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi :D your blog is really fantastic <3 absolutely super pretty <3 ps: may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteś przecudowna, genialne zdjęcia, a ten outfit powala na kolana! pozwól, że będę obserwować. jesteś świetna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki :))
    Studiuję Malarstwo na Wydziale Artystycznym w Katowicach.
    Przez całe liceum plastyczne byłam przekonana, że pójdę na Architekturę Wnętrz na ASP, albo na Architekturę na Politechnikę, ale na dwa tygodnie przed rekrutacją doszłam do wniosku, że to mnie w ogóle nie kręci, a malarstwo kocham najbardziej. Oczywiście na początku były obawy: "Co ja będę robić po malarstwie", ale rok studiów przekonał mnie, że kierunek "Malarstwo" to nie tylko siedzenie przed płótnem, ale masa innych, interesujących 'przedmiotów' :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna spódnica!!!
    Dziękuję za odwiedziny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Długie spódnice teraz w modzie ;) A buty i torba idealnie ze sobą współgrają :) Świetny blog ! pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie, gdyż dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. okradnę Cie chyba z tych rzeczy ! Swietne są po porstu

    OdpowiedzUsuń
  36. spódnica jest mega a zegarek jeszcze lepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kapelusz jest piękny. Ślicznie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna stylizacja :) o zdjęciach to już nawet nie wspomnę ;*

    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wooow I L.O.V.E your style! Very much.
    I think this outfit is a very good mixture of pink and white :)

    I'm now following you, hope we can following each other?
    See you soooon ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo delikatna i lekka letnia stylizacja;) Idealnie;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż mnie zatkało, zupełnie nie wiem co mam napisać [!] :) Wyglądasz prześlicznie, ta torba, te buty etc. ! Bosko :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Kapelusz, buty i torebka! Świetne!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś sliczna!! :) masz cudne włosy ;) super styllizację i rewelacyjne zdjęcia ! :) z pewnością nie jeden raz tu jeszcze wpadnę :)
    dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak tez mnie dodasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. o kurcze uwielbiam twoje włosy<3wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam sentyment do takich zestawów. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  47. pretty pics, love the outfit!

    http://steffanies-style.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  48. genialnie !!! GENIALNIE !!! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  49. dzięki za komentarz!
    wiesz co, u mnie H&M jest tak beznadziejny, że szok! nic tu niema, ale jak będę w trójmieście to faktycznie zobaczę! twój jest super ! powiedz mi, były jeszcze inne kolory?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna, to prawda!
    I super stylizację stworzyłaś. Niebanalna i zdjęcia też ciekawe.
    Pozdrawiam www.FogDancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny zestaw. cudowna spódnica i włosy :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Całość wygląda cudownie i te włosy !

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you dear, I'm waiting for your next post so :D

    OdpowiedzUsuń
  54. your skirt is so pretty, I love this feminine outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Thank you so much for your comment, you look amazing! Would you like to follow each other

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  56. zapraszam na coś nowego ! obserwuję !;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzka jest przeboska... Cudny outfit ;)
    www.modniemodnamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. piękny, letni zestaw na upalne dni :) a dodatki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście trzymam kciuki! ASP to wspaniała uczelnia! Jestem pewna, że się dostaniesz i zdecydowanie nie będzie żałować :)
    .
    Również obserwuję i z niecierpliwością czekam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie wyglądasz ! ;]

    + obserwuję ;>
    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Love your outfit and your style!!
    Your blog is great, I am following you now :)
    Visit my blog if you want and enter to my sheinside giveaway: MID-SUMMER SHEINSIDE GIVEAWAY
    xx

    OdpowiedzUsuń
  62. this outfit is so perfect! i love the necklace and the top/skirt combo! gorgeous look!
    new follower, i love your blog!
    katie xx

    autumn-russell.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  63. you are so stunning, I love your sun hat, really want one like it :)
    Claira xo

    OdpowiedzUsuń
  64. you are so beautiful and this look is perfect!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  65. świetnie wyglądasz.
    Ten koszyk jest genialny!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. you're so lovely ps: now I follow you as I said :) and I wait that you follow me back :D

    OdpowiedzUsuń
  68. asymetria!;D.
    Woouww!^^. Jakie włosy<33;D.
    Wggl. bardzo się cieszę, że tak ładnie Ci wyszła notatka;D. (kurczę, jak to dziwnie zabrzmiało). Znalazłam jedną rzecz jaka nas łączy; oryginalny (ekstrawagancki, szokujący) styl;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. You look really pretty dear. The outfit suits you very well :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from Berlin

    OdpowiedzUsuń
  70. Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 Dziekkuje :)
    I am half polish <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne zjawiskowe zdjęcie.

    Organizuje konkurs z nagrodami, może masz ochotę na coś nowego w szafie.

    http://zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-nowe-nagrody-3-kwadranse-i.html

    OdpowiedzUsuń
  72. genialna stylizacja, fantastyczne zdjęcia i prześliczna modelka :3 najbardziej ze stylizacji podoba mi się kapelusz i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  73. aż ciepło się zrobiło patrząc na ten look! transparentne materiały bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale ładnie, tak dziewczęco, zwiewnie, lekko.. a dodatki dodają charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  75. genialne zdjecia! bardzo mi sie podoba ta asymetryczna:D
    P.S. dodaje do obserwowanych i nie wiem, dlaczego dopiero teraz:))

    OdpowiedzUsuń
  76. This is such a beautiful outfit, I really love the soft colors. (And your photography is so lovely, these are stunning photos!)

    OdpowiedzUsuń
  77. pretty top!! pastel is the best color for this year i think...hehe
    you're so pretty wearing thosae hat dear...
    heart <3<3

    saphira-t

    OdpowiedzUsuń
  78. beautiful photos, let's follow each other! xx

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnie wyglądasz! asymetryczna spódnica najlepsza! :)
    Pozdrawiam Ania i Zapraszam na Silesia Street Look ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękne zdjęcia
    bardzo podoba mi się Twoja bluzka

    OdpowiedzUsuń
  81. super kapelusz ! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli zostawisz komentarz ze swoją opinią! Przyjmę każdą krytykę, a za komplement na pewno podziękuję :)!