środa, 1 sierpnia 2012

Gold eye

Ten outfit powstał na szybko, więc zdjęć jest mało, bo nie było odpowiedniego światła. To dość elegancki set, zachowany w pastelowych barwach. Dodałam złote dodatki, takie jak pasek, naszyjnik, zegarek i klipsy, których niestety nie widać. Bardzo wysokie szpilki z Deezee dopełniają całość. Następny strój będzie już w mniej słodkim wydaniu!








zdj. Sag.

shoes: Deezee
skirt : Atmosphere (SH)
blouse : New Yorker
hat : H&M
sweater : SH

ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE, NA KTÓRYCH MIĘDZY INNYMI BURGUNDOWE VANSY, TUNIKA Z ZARY I PLISOWANA SPÓDNICA Z h&M


31 komentarzy:

  1. Dziewczyny z Poznania prowadzą świetne blogi :)
    Zapraszam cie do siebie. Jestem młoda projektantką mody i będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Niedługo również moje zdjęcia w kolekcji.
    http://www.zapalov.blogspot.com/
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety uwazam,ze za duzo tego wszystkiego, ale po za tym wczesniejsze Twoje stylizacje sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są niesamowite! Całość wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęłabym sweterek,zmieniła torbę i buty :-)
    bardziej pasowałyby tutaj nude,a te kwiaty na torebce trochę się gryzą:(
    ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny outfit!
    niesamowite buty <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dodatek pełnią tutaj Twoje włosy, które aż hipnotyzują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykazałaś się niesamowitym gustem dobierając tak poszczególne elementy stroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. zabojczy zestaw <3 te buty są epickie, zakochaalam sie w nich;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi strasznie tym bardziej, że obie rzeczy robiłam sama! <3

    kocham Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwww <3
    Torba była robiona na obozie plastycznym. Z początku jej nie doceniałam :D Dopiero niedawno doszłam do wniosku, że: Ej, nie jest tak najgorzej, da się w niej chodzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely blog… I adore it!
    Follow each other on Bloglovin / GFC? Let me know in the comments... I will be more than happy to follow you back!
    Xox
    Borka
    http://chicfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja,spódnica i ta bluzeczka genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, świetny look, a butami jestem zachwycona, boskie <3
    Pozdrawiam
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki :* świetny zestaw, a zdjęcia w promyczkach zachodzącego słońca to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo glamour ale wolę Cie w poprzednim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pięknie !!
    Cudne włosy, spódnica, kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z opinią Fish, niemniej jednak sweterek mnie totalnie zauroczył! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z jednej strony wydaje się że tych efektownych rzeczy jest za dużo ale z drugiej wyglądasz bajecznie!! prześliczne zdjęcia, a te buty ach.. są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnica swietna i niezastapiony floppy hat! Sama mam takich kilka! Love it!

    A tak swoja droga to jezeli juz lubisz zabawy z moda to serdecznie zapraszam ciebie na moja strone gdzie sama prezentuje co nosze. Aczkolwiek glownym celem mojego bloga jest pokazanie Londynu oczami studentki, ktora kocha nie tylko mode , ale rowniez ksiazki, sztuke czy dobry film. Link ponizej:

    WWW.LITTLEMISSLONDON.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. w których second handach we włocławku kupujesz te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najróżniejszych :) To kwestia przypadku zawsze, gdzie jestem to przy okazji wejdę i najczęściej wychodzę z czymś ciekawym :d

      Usuń

Miło będzie jeśli zostawisz komentarz ze swoją opinią! Przyjmę każdą krytykę, a za komplement na pewno podziękuję :)!