niedziela, 5 sierpnia 2012

Torn Panther.



Tym razem set w trochę ostrzejszym wydaniu. Krótkie spodenki z panterkowym printem, połączyłam z czarną posiepaną koszulką. Dodatkami tym razem są ciężkie, srebrne łańcuchy na ręku i szyi. Buty to moje ukochane lity z brązowawym obcasem. Aby nadać wyrazu outfit'owi założyłam secondhand'owy łup, czyli skórzany plecak ze skóry węża. Czerwone usta i okulary również nadają charakteru :)!

































Zdj. Sag

shoes: DeeZee
shorts: SH
blouse: atmosphere (SH)
necklace: Six
sunglasses: H&M
backpack: SH

ZAPRASZAM NA MOJE ALLEGRO 


94 komentarze:

  1. Z chęcią przygarnęłabym szorty i bluzkę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Spodenki są przecudowne ;] Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej tyle rzeczy z sh a tak efektownie to wygląda ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych spodenkach i w tych butach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz *_*
    Obserwujemy?
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. od razu dodała od obserwujących ze względu na miasto Poznań, zamiłowanie do lumpexów i dobrą stylówkę :D
    bluzka mega!
    lajkuję także na fb i zapraszam do siebie https://www.facebook.com/FashionHolicMa

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia:) do tego oczywiście cudowna stylizacja- bardzo sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekwaiłaś mnie, po pierwsze co mnie zauroczyło to wspaniałe zdjęcia, a po drugie cudowny styl ;))
    Pozdrawiam i zapraszam//

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno słowo - Genialnie!
    Wielkie brawa :)

    http://lulaleecrumb.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! co za cudowna stylizacja! te szorty i buty są świetne!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko bardzo mi się podoba!!!
    Megaaaa. Zdjęcia, look wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne buty i szorty :) bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, ludzie, jakie śliczne buty na obcasie! cudeńka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja.
    Plecak i buty fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyglądasz :) Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super. świetny plecak.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! uwielbiam takie zestawy! wyglądasz oszołamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow swietny outfit :D swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Plecaczek istne cudo!
    Podoba mi się tu-obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful pictures.*_*
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie rockowe kobiece zestawienia - spodenki maja piękny print :) no i lity <3

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia
    i ładny nagłówek
    zapraszam do mnie
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty i spodenki - dla mnie magia :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna stylizacja. szczególnie do gusto przypadł mi placak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kształt brwi posiadasz :)!
    Mój ulubiony wzór na spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz, super zdjęcia!
    Uwielbiam Twój styl :)
    Genialna bluzka!

    Pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity zestaw!:)bardzo mi się podoba .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw!

    velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny blog ;)

    ZAPRASZAM NA KONKURS !!

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie wyglądasz ! Wszystko idealnie ze sobą współgra *_* Zestaw pierwsza klasa. Ja jestem wprost zakochana w spodenkach. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna, odważna stylizacja i makijaż :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. szorty masz wspaniałe :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz doskonale! A zdjęcia pod koniec, pod słońce dają świetny klimat całości ;) podoba mi sie bardzo Twoja kreska i bluzka ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny zestaw! :)


    Kochana! GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! zachęcam do wzięcia udziału, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  35. łał wyglądasz genialnie ;)
    lubie taki styl ;)
    a twój plecak jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz pięknie! ;) Bardzo podoba mi się Twój styl ;) Dosłownie zazdroszczę takiej urody! ;)
    A tymczasem,może chcesz wygrać sukienkę? Zapraszam do mnie na giveaway! ;)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam doslownie wszystko,wow! cudne szorty,bluzka,placak,ahhh!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. jeeeeeeeeeej, ten zestaw jest genialny!! :)
    Buty i szorty są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  39. te spodenki są genialne! idealnie połączyłaś je z butami:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Drugie i szóste zdjęcie podbiło moje serce! ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz super! perfekcyjny makijaż :). plecak cudowny, ciuchy z resztą też <3. ehh i te buty. no normalnie się zakochałam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna stylizacja. Super buty :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześwietny zestaw, jedyne do czego nigdy się nie przekonam to lity, ale oprócz tego wszystko genialne !
    Ten plecak z sh? Po prostu mega :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz bardzo oryginalny styl! Obserwuję ((:

    OdpowiedzUsuń
  45. o matko, masz wspaniały, oryginalny styl i świetne zdjęcia! kocham ten zestaw. jest idealny! aż nie wierzę, że wyczaiłaś te boskie szorty w sh, choć sama jestem mistrzem w przechadzkach po lumpeksach ;).
    dodaję do obserwowanych, pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  46. ooo <3 to samo ja, kocham grzebać w lumpach i przerabiać rzeczy stamtąd! ponad połowa mojej szafy pochodzi z secondhandu, najwięcej sukienek i spódniczek, zawsze coś wpada mi w ręce ;) zamierzam niedługo pochwalić się moimi łupami na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny zestaw, chyba skusze się i kupie lity:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję ;)

    Zapraszam: http://alterations-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. idealnie pomalowane oczy

    lubisz gorsety ? u mnie do wygrania stylowy gorset STRADIVARIUS

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Outfit genialny :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zobaczylam twoj opis na konto google i od razu mnie do siebie przyciagnelas! Musze przyznac, ze zdecydowanie podoba mi sie twoj styl, glownie dlatego, ze lubie podobne ubrania. W wydaniu rockowo-buntowniczym podobasz mi sie najbardziej, dlatego zdjecia powyzej szczerze do mnie trafiaja.

    OdpowiedzUsuń
  52. jaka ty jesteś śliczna, świetne stylizację !!

    obserwuję :):):)

    http://kamikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. cały zestaw mega mi się podoba, szczególnie top no i plecak:) będę tu zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Również obserwuję i czekam na więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. I LOVE your SHOEEES ! Amazing outfit and pictures :D



    I have a new section on my blog: "Street Style"
    http://takeaglass.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  56. shorty i plecak boskie! i oczywiście z SH...grrr :P

    OdpowiedzUsuń
  57. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  58. wyglądasz idealnie, dawno nie widziałam tak mega stroju

    OdpowiedzUsuń
  59. No no fajny blog znalazłam :) Podoba mi się tu dlatego "oferuję" Ci wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. naprawdę ciekawy blog ;)

    jak będziesz miała wolną chwilkę zapraszam do mnie :
    protezkaa.blogspot i bezludnawyspap.blogspot.

    pozdrawiam, obserwuję i liczę na rev.

    OdpowiedzUsuń
  61. very cool look - love the leopard shorts, litas, and nice backpack xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniała stylizacja, szorty są rewelacyjne :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale ty masz śliczną twarz!
    A zestaw jest podejrzanie genialny :)
    Twoje buty są mega!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie jeśli zostawisz komentarz ze swoją opinią! Przyjmę każdą krytykę, a za komplement na pewno podziękuję :)!